De evakuerar överallt i byarna runt mig. Rekordvarmt här idag, varmast i Sverige i år. Italienska vattenflygplanen kommer först imorrn. Tror det är lugnt för min del, men klart det är trist att folk ska evakuera.
hur gott sover ni i värmen?
Visste du detta Yoshi?
https://pbs.twimg.com/media/BuT1vdACIAAMiV4.jpg[IMG][/QUOTE]
Lies
[IMG]http://cdn.makeagif.com/media/8-06-2014/NpzmuX.gif
Vart har du bokat ifrån? Själv har jag bara lagt en beställning på den vita konsolen.Åska och regn hos mig, skönt efter värmeböljan. Nu är det jobbdags efter 4 veckor semester...usch.
Btw så har jag beställt den vita PS4 med med Destiny, ska köpa ett par vita golvhögtalare också i dagarnaWohoo!
Och så har röken nått stockholms innerstad nu också.![]()
Vart har du bokat ifrån? Själv har jag bara lagt en beställning på den vita konsolen.
Ahaaa. Bokade min via mediamarkts hemsida, släpps i oktober står det. Vet att cdon hade bundlen också men priset låg skyhögt?Gamestop har exklusiv rätt till den bundeln så det går bara att förboka via dem och det måste göras på plats. Vart bokade du din vita ps4? och när släpps den utan destiny?
#TeamTröttPåSvartOchDeprimerandeElektronikTsk-tsk, stackars intet anande själar som väljer vit konsol
#TeamSlickBlack
Ahaaa. Bokade min via mediamarkts hemsida, släpps i oktober står det. Vet att cdon hade bundlen också men priset låg skyhögt?
#TeamTröttPåSvartOchDeprimerandeElektronik
#TeamTröttPåSvartOchDeprimerandeElektronik
Svart är så deprimerande![]()
Jaha, kollade in den men den var bara under bevaka. Hade inget pris. Den ska enligt gamestop vara exklusiva för dem men man vet ju aldrig med sånt där. Ändras hela tiden. Jag hostar upp 4600kr för min iaf. Tänkte köpa den i USA men jag kollar på en del film så det är inte lönsamt då den bara är regionsfri när det gäller spel. Sen är det ju den lilla detaljen med garantin också.
Ja om man läser kommentarerna verkar den vara struken från cdon. De fick väl inte sälja den eller något.Jaha, kollade in den men den var bara under bevaka. Hade inget pris. Den ska enligt gamestop vara exklusiva för dem men man vet ju aldrig med sånt där. Ändras hela tiden. Jag hostar upp 4600kr för min iaf. Tänkte köpa den i USA men jag kollar på en del film så det är inte lönsamt då den bara är regionsfri när det gäller spel. Sen är det ju den lilla detaljen med garantin också.
Ja om man läser kommentarerna verkar den vara struken från cdon. De fick väl inte sälja den eller något.
4600 är väl vanligt pris för en bundle? Själv blir det 3990 via media markt
seriöst...klockan 9 ringer livets ord på dörrn.
Ses där kanske? Är där för EAs räkning, på ons-Torsdag iaf, undviker fredagen och helgen.Ja det är ett normalt pris. Killzone bundeln var betydligt dyrare, upp mot 6000 tror jag om jag inte minns fel
Alltså..nu flyger jag som på små moln. Jag ska åka till GAMESCOM!!! Som press tom så jag får förtur och sånt smaskens![]()
Uppsala?
Visste du detta Yoshi?
![]()
Ses där kanske? Är där för EAs räkning, på ons-Torsdag iaf, undviker fredagen och helgen.
Jag beklagarÅnej, min ps3 har slutat fungera
Haft den sen release så det är väl på tiden i guess.Jag beklagar![]()
Haft den sen release så det är väl på tiden i guess.
Min ps2 funger dock fortfarande.
Vilket monster :d
Usch säg inte så, nu nojjar jag över att min kommer skita på sig snartHaft den sen release så det är väl på tiden i guess.
Min ps2 funger dock fortfarande.
Vilket monster :d
Ånej, min ps3 har slutat fungera
Jag beklagar sorgen
Och ja, jag är De Niro anno 1976
Men seriöst, vad ska ni alla göra idag då?