Är "PC" på TVn DVI uttaget eller har du HDMI portar också?Kabel-GAF, behöver lite hjälp.
Har en sån här kabel.
![]()
Sätter in den högra i TVn och DVI'n i datorn.
Datorn känner igen båda skärmarna i Control Center ATI.
Men när jag väljer PC på tv så händer ingenting.
Är det något mer jag behöver göra?
Är "PC" på TVn DVI uttaget eller har du HDMI portar också?
Aha VGA på TV då e det nog upplösning som strular.Nope. DVI är på datorn.
Har inget HDMI uttag på datorn. Tyvärr.
Fanns det en valtråd senast också? Angående svenska valet? Hur aktiv var den tråden egentligen?
Det är inte val varje år dock ;b
Oh shit, såg nu att du varit medlem sen 2004. Okay then, men hur många svenskar fanns det ens här tidigare valår?
Du räknar alltså med regimskifte?
Gött att folk spelar Battlefield 3 fortfarande.![]()
Ja, såvida Löfven inte kommer ut som skattefifflare. Alla verkar ganska trötta på Reinfeldt.
Sådäer, nu gick det.
Fick ändra till 8000 x 600
Snackar om TVn antar ja?
IDAG BLIR DET GAMESCOM PACKNING, SEN FLYTUR.
/caps
Fixa lite swag och dela ut till dina swegaf-bröder
Yes! Pax på allt Heavenly Sword relaterat!
Kommer inte att rota i soptunnorna.
Nice.Snackar om TVn antar ja?
IDAG BLIR DET GAMESCOM PACKNING, SEN FLYTUR.
/caps
hehhhehehehheheehehwhehehhwKommer inte att rota i soptunnorna.
Vad kan man ha för realistiska förväntningar på Gamescom? Har inte hängt med alls.![]()
Teaser trailers.
Och så har arbetet börjat igen, skjut mig nu tack!
Vad kan man ha för realistiska förväntningar på Gamescom? Har inte hängt med alls.![]()
Men ugh. Kommer något från Uncharted 4 att visas tror ni?
Ganska mycket tror jag. Inte hängt med allt men många utgivare som hype:at upp årets Gamescom. Sony säger att de ska visa upp typ lika många spel som de gjorde under E3.
Nja, skulle inte tumma på det iaf.
Men annars så tror jag GC i år kommer ha en del nya titlar, tredjepart och indies iaf. Guerillas och MediaMolecules nästa IPs kanske visas.
Ganska mycket tror jag. Inte hängt med allt men många utgivare som hype:at upp årets Gamescom. Sony säger att de ska visa upp typ lika många spel som de gjorde under E3.
Inte Sony som sagt det, är ett rykte. Någorlunda rimligt med tanke på att dem var lite reserverade i årets E3 och att dem har flera firstparty utvecklare som inte berättat vad dem håller på med (GuerillaGames, Sony Santa Monica, MediaMolecule, Sony Bend etc)
Timed enligt en hel drös med folk där. PR speak m.m. etc.
Satt o kollade på Giantbombs Playstation stream medans jag var där, vart bizarrt.![]()
Nere? Neogaf har funkat för mig hela dan.