SquiddyCracker
Banned
Bah, funderar vad man ska rösta på men känns nästan lite hopplöst
MP, FP, F!, SD och KD är uteslutet.
V - Är inte helt stoked över hur privatiseringarna har funkat här i norr (syftar främst på Apoteket) så Sjöstedt har mitt stöd i den frågan men ojoj vad MP dem är i vissa frågor
M - Alltså, vet inte riktigt vad man ska säga om M. Har ju uppenbarligen fått styra skutan i 8 år nu och känns ju inte som att man är helt nöjd för att uttrycka sig milt? Samtidigt så säger det en hel del att jag trots det finner dem på min lilla lista över tänkbara partier
S - Har inga som helst förhoppningar att något kommer ändras till det bättre med S och MP vid rodret, skakig allians så det förslår och deras "dumpa folk i vård- och omsorgssyrken" känns inte helt stabil.
C - Har egentligen inget bra att säga om C. Fredrik Federley och Co kan dra åt fanders för sitt svek i FRA frågan och fan om inte Annie Lööf är floskelmaskinen nummer ett. Men är iaf inte riktigt lika NATO och EU kåta som FP iaf, yey?
Sen så tror jag givetivs inte att något av de här partierna kommer göra något för Norrland men det känns knappt värt att nämna vid det här laget![]()
Just go with the Ms, yeah, like shit hasn't turned into an utopia, but has it really been that bad?
Might as well go with the status quo.