obin_gam
Member
Ny trailer till Den Perfekta Stöten (Remaken på Jönsonligan i Chris Nolan-style)
http://www.youtube.com/watch?v=QUUYZF8uWYo
Kommer nog passa alldeles fintfint i ÖoBs reabackar till julhandeln 2015.Ny trailer till Den Perfekta Stöten (Remaken på Jönsonligan i Chris Nolan-style)
vin eller öl?
det 'r fråggan?
Du kan alltid köpa ananas i konserv, finns en del ananasjuice i dom![]()
Vänta.. Var inte Vanheden lite av en "förfriskad" tjejtjusare?
Vanheden fick mig alltid att tänka på Face (från A-Team).
Vad kom först? Danska Olsenbanden eller A-Team?
Du kan alltid köpa ananas i konserv, finns en del ananasjuice i dom![]()
Cockpit *fniss*
Brad Pitt? Menaru' Bred Pitt höhöhö
Tänker spendera söndagskvällen med BF4, öl och nachos.
![]()
SweGAF når ny bottennivå på meningslösa och korkade inlägg.
På tala om inget, bästa tv-reklamen i Sveriges historia?
Jo, kan tänka mig det. Med tanke på att jag själv läste Matte C när jag tog högskoleprovet, och därför bara hade derivata i huvudet, så kan jag relatera. För att inte nämna tidsbristen! x_xHögskoleprovet var tydligen en dum ide när man inte öppnat en mattebok på 6 år..![]()
Om jag minns rätt är matten på högskoleprovet endast motsvarande Matte A & B. Det räcker med att ha koll på de fyra räknesätten, procent/bråk, enkel geometri och ekvationer.
Om jag minns rätt är matten på högskoleprovet endast motsvarande Matte A & B. Det räcker med att ha koll på de fyra räknesätten, procent/bråk, enkel geometri och ekvationer.
Problemet är att man måste räkna blixtsnabbt.
Kanske en lite dum fråga, men är det någon här som känner till roliga saker att göra i Umeå? Nyss flyttat hit för studier och känner mig fortfarande lite vilsen. Är inte jätteförtjust i att gå ut och dricka, bör nämnas.
x_x
Ska gå på Stockholms nation nu i veckan. Ska bli kul. Några andra här som går där?
Ska gå på Stockholms nation nu i veckan. Ska bli kul. Några andra här som går där?
Nu var det en 13-14 år sen jag gjorde högskoleprovet, men hade man verkligen sån tidbrist?
Nu var det en 13-14 år sen jag gjorde högskoleprovet, men hade man verkligen sån tidbrist?
Kanske en lite dum fråga, men är det någon här som känner till roliga saker att göra i Umeå? Nyss flyttat hit för studier och känner mig fortfarande lite vilsen. Är inte jätteförtjust i att gå ut och dricka, bör nämnas.
För ett ynkligt pris på1999 kr0 kr så kan du ha en lokal snubbe att spela TV-spel med!
Han luktar konstigt. 2/10, would no recommend.
Hey guys Im Adriana!! I am very passionate with a very hot lean and curvy physique.
I am very hot 36C 26 waist 39 butt. 100% all REAL PHOTOS !!!!
Im exactly what u have been looking for Ive got skills like no other!
Im very openminded & love role-playing!
Cum play me with baby![]()
Jaha, då har man fyllt år också. Till skillnad från vargen fyllde jag dock en anständig ålder36... sjukt gammal
Det där är inte en av Roy Anderssons, så nej. Bevis: del 1, del 2, del 3, del 4
Hedersomnämnande till den briljanta 118 888 reklamen. Länk till historien bakom filmen som är så värd att läsa.
Congratulerar, hur firas det?
Hade helt och hållet glömt bort Roy Anderssons verk när jag gjorde mitt uttalande. Älskar hur mörk och rent av dystopisk hans reklam är.
Reklam och allt som har med marketing att göra är dynga men hans klipp är konst.
Här är en annan favorit med Robert Gustavson som Ingmar Bergman
Ett ständigt gnäll och tjat som sagt
Jaha, då har man fyllt år också. Till skillnad från vargen fyllde jag dock en anständig ålder36... sjukt gammal
Du tål ju inte ett skämt.
Finns det något bra program som kan konvertera MKV till ISO eller Vob?
Finns det något bra program som kan konvertera MKV till ISO eller Vob?