LonelyGreyWolf
Banned
Jag köpte en sån där Apple Watch. Men när jag fick hem den så var den URladdad!
Nice. Hur mycket fick du betala? Apple Watch är väl svindyr (liksom alla Appleprodukter
Jag köpte en sån där Apple Watch. Men när jag fick hem den så var den URladdad!
Nice. Hur mycket fick du betala? Apple Watch är väl svindyr (liksom alla Appleprodukter)? Men den ser riktigt nice ut. Själv kör jag ju Android så har en av Samsungs klockor.
Jag köpte den från England så priset blev ungefär detsamma som det kommer kosta i Sverige. Köpte den billigaste modellen, en Sport. Men ja, plånboken blir lite ledsen. Ska bli kul att leka lite med klockan och se vad jag kan använda den till. Jag återkommer med mina intryck![]()
Mm, bara sportversionen kostar väl strax över 5000 i Sverige, och de bättre modellerna dubbla det priset. Helt sjukt. Kan ju köpa en hel mobil eller en bra dator för de pengarna. iPhoneanvändare kan i alla fall vara lättade över att billigare (men ändå sjukt attraktiva!) alternativ är på väg.
Stort, men faller en hel del på hybrisen som påbörjats hos vissa, U21 möta A-landslaget? nja.
Absolut, och någon/några är nog inte alltför långt bort från en ordinarie plats. Framförallt har de en jävla massa spring i benen."Kidsen" är ju trots allt 23 vid det här laget i många fall.
Ett skepp kommer lastat
Med vad?
Oj! Kunde du inte nöjt dig med en?Två kartonger. D:
Oj! Kunde du inte nöjt dig med en?
Haha, nu läste jag. Jag tror på din Danmarks-teori!Ship to Gaza kände sig extra generösa iår.
Antaligen bara jag som läst nyheten.
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/ship-to-gazas-last-tva-kartonger
Brände dom socialbidraget på rödvin i Danmark tro?
Rocket League på SpelaStation 4 och Ånga rekommenderas starkt! (Gratis med PS+ t.o.m)
Grymt roligt spel!
förlåt att jag inte hälsat![]()
ja alltså, när du kommer tillbaka så får du gärna berätta hur du tänkte när du necrobumpade en 10 år gammal tråd![]()
Välkommen tillbaks, hur var bannen?![]()
Jag kan ta en öl, tack. Hur mycket blir jag skyldig?Har ni fest eller?
Nu fan får ni ta och vakna till liv tycker jag.
Jag kan ta en öl, tack. Hur mycket blir jag skyldig?
Ja alltså... Glömde den hemma. Men jag är typ skitgammmal, syns inte det?Har ni legitimation?
Kände någon annan av jordskalvet här i Göteborg och omnejd?
Vafan, trodde det var grannen som drog på sin sub på max. Undrade vad för film som hade en sån utdragen explosion.
Låg i sängen och så plötsligt knakade den till och det skakade lite i ett fåtal sekunder. Det har rapporterats att det skakat i runt 30 sekunder på vissa håll dock.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2788795-jordskalv-i-goteborgsomradet
Vart pissväder nästan hela sommaren...
Tomas Ledin hade rätt om att det mesta regnar bort