Vad händer imorgon?
Första avsnittet var lovande. Jag har missat övriga tillfällen.hur är årets julkalender?
Första avsnittet var lovande. Jag har missat övriga tillfällen.
"Piratskattens hemlighet utspelar sig längs med Orkidékusten vid Medelhavet dit syskonen Minna och Sam åker tillsammans med sin mamma för att fira jul.handlar om?
ser att flera är arga över att TB vann. Bra. TotalBiscuit är skön gamer och han förtjänar det.
ser att flera är arga över att TB vann. Bra. TotalBiscuit är skön gamer och han förtjänar det.
TotalBiscuit är väldigt hatad på GAF. Han är känd för att vara en asshole mot sina fans på Twitter.
Vad fan Moviezine, försöker ni aktivt hitta nya lågpunkter...Fler filmer i serien känns helt motiverat och även om det inte ä [sic] hundraprocentigt helgjutet så är det en eventuell start som heter duga. Svensk film har fått ett uppsving. Som Vanheden skulle säga: lysande!
tror mest att han är hatat för att han inte är anti GG. Han är inte pro heller.
Nu är väl "GG" mest känt som "good game" i gamingkulturen men jag misstänker att det är snack om något helt annat här...
Girly Girl?
Nu är väl "GG" mest känt som "good game" i gamingkulturen men jag misstänker att det är snack om något helt annat här...
Try making that one stick hörru. Det var "good game" när jag var tonåring och lirade CS och det är fortfarande "good game" nu när jag lirar Battlefield 4.
Helvete, steg på hissen på hotellet, vart redan nån i den, vi ska till samma våning, 5 våningar, han börjar snacka med mig, visar sig vara amerikan, svarar lätt på hans frågor, går av, vänder mig om och går till mitt rum. Känner mig otrevlig och dum som fan nu. Varför måste amerikaner vara så trevliga och pratglada, han måste fan tyckt att jag vart världens mest otrevliga människa![]()
Kan man skymta någon Uppsala-gaf rep utanför Musikhjälpens bur?
Hade det varit en vit hatt hade du varit en omvänd tomteAa jag står där nu. Jag är den där killen med rött, välansat skägg och mustach, och svart läderhatt.
Aa jag står där nu. Jag är den där killen med rött, välansat skägg och mustach, och svart läderhatt.
Aa jag står där nu. Jag är den där killen med rött, välansat skägg och mustach, och svart läderhatt.
Hade det varit en vit hatt hade du varit en omvänd tomte
Läderfedora?
M'lady
det blåser som fani u ppsala
Gillar din vinterfierade avatar förresten; snygg!
Is Gothenburg-GAF ok? It's windy as fuck.
En flaggstång gick av inatt i mitt bostadsområde...
Tack, den är 10 år gammal nu.
På tal om Uppsala-gaf rep är jag och Groof på Orvars pub en liten stund ikväll, så ifall någon skulle vara ute i Uppsala är det bara att komma förbi.
Whoa, vilka är oddsen att din avatar är lika gammal som du själv?
asså wow vilka töntiga handskar groof har. viktor shit asså.
Tur jag flydde stan i måndags då, tycker iofs det är mysigt som fan när det blåser till rejält (när jag är inomhus)Is Gothenburg-GAF ok? It's windy as fuck.
En flaggstång gick av inatt i mitt bostadsområde...
på fredag blir det The hobbit filmen med några polare. Ska bli gott hoppas jag.