Jag har den perfekta lösningen för era framerate-problem med PS4 och XB1:
![]()
Skämt åsido, vad ska man köpa för vinterskor/kängor?
Man kan bli bannad här för det memet. SsshhhhJag har den perfekta lösningen för era framerate-problem med PS4 och XB1:
![]()
Skämt åsido, vad ska man köpa för vinterskor/kängor?
Vi är i ett laglöst område.Man kan bli bannad här för det memet. Ssshhhh
Vi är i ett laglöst område.
Svenska Deadwood, cocksuckers!
Reported.
skickar du seth bullock på mig nu? :-/
Jag gjorde en affisch åt en kund med just den bilden.
Ingen aning vem Seth Bullock är... Google säger Deadwood referens. Har inte sett Deadwood, så icke troligt att du får han på dig![]()
Jag har en nyckelharpa.
Skandal!
Tunesmith, Tunesmith, ge oss en sång!
Tullavgift också, sen beror det på vad som ska importeras vad momsen hamnar på.
Om försändelsen innehåller varor med ett sammanlagt värde på högst 1 300 kronor behöver du inte betala någon tull momsen däremot måste du alltid* betala.
uppenbarligen ljög jag en del där:
http://www.tullverket.se/innehallao...dutanforeu.4.4ab1598c11632f3ba9280005754.html
Momsen måste du alltid betala, dock är tullavgiften som inte alltid gäller. Sen beror det lite på om varorna fastnar i tullen eller ej, men allt som oftast, ifrån USA i alla fall för min del har mina varor fastnat i tullen.
Här har du info om tullavgift och momsvärde för lite olika prylar:
http://www.tullverket.se/innehallao...mmandevaror.4.13ca5ad811a0aafa2cc8000927.html
I'm edgy like that. Har dock en "nördig" kollega som aldrig sett Star Wars, vilket jag ser som en värre grej.
Då var det nyval nästa år.
Så kommer det att bli omval eller kan regeringen göra nått? Vill inte ha Alliansen igen :s
Så kommer det att bli omval eller kan regeringen göra nått? Vill inte ha Alliansen igen :s
Patetiskt av alla inblandade. De borde aldrig ha bildat en minoritetsregering med S+Mp till att börja med, man borde förstått från början att SD aldrig skulle acceptera att ignoreras en mandatperiod till om de kunde göra något åt det. SD bete sig moget och respektera att sittande regering ändå hade störst stöd av de tre alternativen? Jo tjena. Det fanns aldrig något annat realistiskt alternativ än en äkta mittenregering med S+Mp+C+Fp. Det störde mig något enormt att C och Fp direkt avfärdade det - hela blockpolitiken var idiotisk till att börja med och ännu mer nu.
Så jag tappade rätt mycket förtroende för regeringen från början och om alliansen fortfarande röstar på sin budget imorgon - vilket de med all garanti kommer göra - tappar jag ännu mer förtroende för dem. Min åsikt om SD förändras inte direkt av det här men det beror helt på min respekt för dem alltid har varit och alltid kommer vara så låg att den inte kan sjunka lägre.
Djävla clusterfuck. Återstår väl bara att se hur länge sjuklövern har karaktär nog att motstå frestelsen att förhandla med SD. Det kommer nog avgöras av vilken ledare Alliansen får om du frågar mig.
Ja, det är jättelätt att ha den åsikten om man inte röstade på dem, tänkte så själv också.
Sanningen är dock att de blev invalda med mandatet att fortsätta sitt samarbete som alliansen.
Haha, gutt. Lite action. Polsk riksdag pl0x.
Och jag blir bara nöjd om V, MP och Fi bildar regering.