![]()
Knugen testar Oculus Rift.
![]()
Knugen testar Oculus Rift.
inte varje dag man sitter på ett tåg och surfer på GAF så går en kille förbi och sager "Bra smak"
Så vad tror ni om nya Final Fantasy? Ser bra ut.
Kanske blir mitt första FF sedan 10.
Såg just första gången denna ö mellan Sydkorea och Japan:
![]()
Blev lite förvånad. Finns kanske fler mer lika?
Inte heller varje dag jag sitter bakom en Neogaf-surfare sådär, så ditto!![]()
LETS BLOW IT UP
Ryska militära flygplan kränkte svenskt luftrum i veckan, skriver Expressen.
Enligt tidningen ska två attack- och bombflygplan ha flugit på låg höjd mot Öland i onsdags.
Kränkningen ska, enligt Expressens uppgiftslämnare, ha varit ett avsiktligt försök att testa den svenska beredskapen.
Händelsen ska ha inträffad vid lunchtid i onsdags och planen, av typen Su-24, flög inom Sveriges gränser ett par kilometer innan de upptäcktes av ett Jas Gripen-plan.
... men först bombar vi ryssland
Dags att återuppta kärnvapenprogrammet!
Inte heller varje dag jag sitter bakom en Neogaf-surfare sådär, så ditto!![]()
Finns massvis med rykten om olika vapenbärare åt svenska kärnvapen. Främst ubåtar och kryssningsrobotar.
Bkan finns i Wargame-serien för övrigt, tillsammans med massor av andra kul svenska vapensystem från kalla kriget.
Varmt i bästa länet!
Varmt i bästa länet!
Hur var Oculus?
För lite naket. 3/5
Måste kurera mig från förkylning snabbt. Tips? Läste något om kvicksilver. Ska tydligen varit universalkuren för några hundra år sedan. Verkar noice. Någon som provat?
Höga doser radon hjälper.
Annars är Echinagard lättare att hitta.
Trivia: texten till The Look var egentligen nonsens som Skifs skrev bara som placeholdertext när de höll på och gjorde melodin. Sen bestämde de sig för att texten kunde vara någon typ av metafor och körde med nonsenstexten i alla fall.
Skifs? Och hur vet du detta?
Haha, vem av dem är douche?
Härligt när man får smällar av livet, varför brukar de alltid komma i grupperingar?
Fått strul på jobbet, strul med IVF samt strul med bilen + datorn + husdjur samtidigt = psykolog nästa tack.
Tur att vi kan gå genom företagshälsan kostnads fritt iaf..~~
Hahahahahahaha jag har precis nått lvl 20...Fattar exakt vad du menar, jag får bara skit från mina legendary engrams i Destiny. Inte ett enda drop har genererat något bra.
Strul med In vitro fertilization?