Skönt, fick diagnos idag iaf, känns bra att man inte inbillat sig, depression + panik ångest..Första gången i livet man vart i kontakt med psykolog, men, det verkar faktiskt vara en bra grej.
"Förklara per omgående krig med USA. Väpna de väpnade styrkorna. Jag har just blivit KRÄNKT av Obamas uttalande om att kommunism dödat flest människor av alla diktatoriska ideologier, vilket är fel!"
Hen.
Ohly skulle avskaffa de väpnade styrkorna och istället nöja sig med att ge Obama fingret. Kanske omoget, men ändå bättre än att göra en Bildt - dra ner byxorna och be Obama köra upp fingret...
Var kommer barn ifrån?
Tranan.
Nej, jag gör likadant. Det är betydligt lättare att lyssna/läsa på ett språk i taget. Dessutom slipper man störa sig på dåliga översättningar.Ensam?
Jag har slutat titta på film med svensk text och finns det text väljer jag engelska.
Ensam?
Nej, jag gör likadant. Det är betydligt lättare att lyssna/läsa på ett språk i taget. Dessutom slipper man störa sig på dåliga översättningar.
Call 911!
Ring 90 000!
112? Tack Televerket.
Ja nu, men såg alltid den översättningen förr.
Tack EU ska det väl vara? Det enda positiva EU tillfört.
Det var en utdaterad referens till gamla Telia i stil med gamla numret.
*host*
SM-Guld! SM-Guld! SM-Guld!
Champions League nästa!
I vad? Curling?
Are the SFI courses worth the time? I have huge trouble understanding people and seriously want to learn some vocabulary. Grammar isn't a problem. It just feels like the course at my school is not enough.
Champions League nästa!
Are the SFI courses worth the time? I have huge trouble understanding people and seriously want to learn some vocabulary. Grammar isn't a problem. It just feels like the course at my school is not enough.
Champions League nästa!
Mifforadio hade ett avsnitt om spel idag där jag var med på ett hörn och blev intervjuad. Tyckte dock mest att de ville göra narr av spel och spelande hela tiden. Och väldigt ofokuserade intervjuer. Men det var roligt att höra sin röst i radio åtminstone.
http://www.ur.se/Produkter/183436-Mifforadio-Spel
En del av oss är faktiskt väluppfostrade. #saynotopublicflatulencemånga svenskar som inte vill fisa sig
Min Ajfon Sex kom idag, vad trevligt.
Min Ajfon Sex kom idag, vad trevligt.